Ingen snö?





Jag tänker absolut inte klaga på att det inte kommit någon snö ännu för jag tycker det är rätt så skönt att slippa!!
Däremot kan det gärna få komma lite till jul men sen är det bra där..
Jag gruvar mig lite inför all snö för det brukar alltid snöa som faan när Jocke är iväg på bandyresa och jag tvivlar på att min rygg kommer klara av snöskottning i vinter :(
Men man får väl ta det som det kommer, nog vet ja vi överlever..








Hur som helst så tycker jag synd om gossen som går och väntar på snön så han ska få skotta med sin lilla spade och snöräv samt åka bob och pulka m.m
Igår blev han så glad när det trasade några snöflingor men idag är dom borta vilket inte var så svårt att förstå att dom skulle vara..

Så för Alwins skull får det gärna komma lite så det går att göra allt som han vill göra men där räcker det :)
Förresten så skulle det ju vara skönt med lite vitt kring vägarna oxå så det inte är så förbannat mörkt!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0