Akuten





Fortfarande svinigt ont i halsen så när vi åkte hem från mamma tidigare ikväll så körde jag hem grabbarna och sen for jag på akuten.. Ingen halsfluss hade jag men jag fick nå tabletter att äta som är lite starkare men som jag får äta trots min graviditet.. Letade fram mina Zyx idag som jag ätit av och som hjälp en del för stunden men ne då fick man ju tydligen inte äta såna när man är gravid..? Typ vanliga halstabletter?? Nå är de väl för att det är nån slags lokalbedövning i dom..
Läkaren sa att det egentligen inte spelar någon roll om jag äter dom för det ska inte vara något farligt men samtidigt så är det inte nog testat och han vill inte bli stämd om det skulle hända något.. Så är jag så pass långt gången nu så det skulle ändå inte göra någon skada på barnet..


Nu håller jag tummarna för att dessa tabletter hjälper så man helst kan sova!!





Kommentarer
Sandra

Usch jobbigt ha ont i halsen :(

Jag bestämde mig att vara kvar där jag är nu, där har jag ju 100% och alltid ledig när resten av familjen är lediga. Bara hoppas vi får ännu mera arbete så man slipper gå arbetslös bara :)



Bakade saffransbullar på plåt igår, som var riktigt bra. Fast ja tyckte jag var snål med russin som är de godaste :P

2011-11-27 @ 17:19:14
URL: http://sanbjo.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0