Underbara helg!!





En riktigt helg är nu slut och jag hade inte klagat om vi fått vara lediga några dagar till och bara mysa på ute i finvädret och göra saker tillsammans som annars är svårt att hinnas med..
I fredags avslutade vi veckan med en tripp till Happis där vi ritade kök och köpte lite bra att ha saker, gossen var hos farmor och farfar under tiden där han roat sig med att vara ute och skotta snö och massa bus  :)

Igår for vi äntligen till badhuset hela familjen, det tog oss ett tag att ta oss dit.. Vi har liksom inte varit där tidigare med Alwin men nu ska det bli ändring på de!!
När vi kom hem käkade vi lunch och sen drog Jocke iväg på bandy och jag och gossen la oss och vilade i 2timmar, hur skönt som helst och jag orkade tom vara vaken längre än till tio på kvällen, närmare bestämt till halv ett :) Inte illa!!



Idag fick jag sovmorron och när jag stigit upp och fått i mig frulle så tog vi pulkan och gick på prommis mot stan.. När vi var vid ambulansen så ville Alwin gå själv och dra pulkan vilket han gjorde ända ner till campingen då han hoppade i pulkan igen och vi gick ner på isen för att ta den vägen hem, hur skönt som helst!! ;) När vi kom hem blev det festis och limpa ute på bron..
Sen har vi mest bara slöat, lagat mat, slöat, Tesse och Matte kom hit så jag fick lite färg i barret och nu slöar vi igen och ser storebror :)



Underbara helg!! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0