Skönhetssömn






Kände på morron när det var en timme kvar innan jag skulle få åka hem att idag måste jag verkligen föröska få fler timmar sömn än det annars brukar bli.. Jag brukar oftast vakna efter nån timme av att jag är pissnödig och då brukar jag inte alltid idas lägga mig igen men idag gjorde jag det och sov nästan till två.. Sjukt skönt och mkt välbehövligt!!Snart ska man iväg igen för sista natten och sen får jag ledig helg..

Imorron blir det nog skotercrossen och sen fest hos Ida som fyller år :)
Känner mig egentligen inte så jätte sugen men vad gör man inte för laget ;)
Lusten brukar som tur är infinna sig lagom till det är dax så..

Nu ska jag fixa så jag har med mig allt jag behöver till jobbet..






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0