Sista natten





Jobbar min sista natt nu och skönt känns det vill jag lova!! Ska bli så otroligt skönt att få gå och lägga sig imorron kväll och få sova undet natten ist för att sitta vaken.. Inte för att jag tycker det är jobbigt att jobba natt men det är så ruskigt skönt att gå av sista natten och veta att man sen får sova om nätterna tre veckor innan det är dax för nattjobb igen :)

Att jag sen är ledig i helgen gör ju inte saken sämre heller!! :)
Imorron när Jocke slutar ska vi iaf åka till Ikea för lite shopping och köksritning, gissa om jag längtar!! Vi har ju nu skullat fara ett tag men saker har kommit mellan.. Sen får vi se vad vi hittar under helgen :)

Vad ska ni göra?? :)



Kommentarer
Sandra

Far till ume på nå tag och imorgon är jag kartläsare i bodens rallyskogar och på söndag kör jag själv :)

2011-03-04 @ 08:20:45
URL: http://sanbjo.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0