Seg dag

¨



Sov endast 3½ timme idag efter jobbet men jag vaknade och höll på att pissa ner mig och sen ides jag inte lägga mig igen då jag ska sova inatt så den här dagen har varit rätt så seg..
Till slut blev jag less ligga på soffan så jag slog igång musik och så började vi röja ut allt skrot som stått kvar i garderoberna sen vi tapetserade om och torkade ur och dammsög för att sen ta in alla kläder dit igen, eller Jocke bar in dom medans jag fixade middagen som idag blev hemmagjord pizza..
Blev såklart trött och slut igen efter maten så jag har inte fått in allt som ska hängas upp i garderoben än för Jocke lämnade det på sängen så jag får sätta upp det som jag vill ha det..
Måste väl ta och fixa det nu kanske och så kanske vi mitt i allt finner ork till att sätta upp mörkläggningsgardinen oxå så det inte är så himla ljust där inne..

Jag skulle lätt kunna lägga mig och sova för natten nu men då vaknar man väl före fan så jag håller mig vakne en stund till, iaf tills gossen har lagt sig!!





Kommentarer
Sandra

Ååååh de är ju så skönt att vara vaken från före faan... man får så mycke gjort :) i söndags då jag var ledig steg jag upp halv 6 :)

2011-03-29 @ 10:02:03
URL: http://sanbjo.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0