Onsdag 30/3






Var och spinnade igår och körde totalt slut på mig själv, skönt måste jag säga men jag undrade där ett tag hur jag skulle orka hem.. Tur jag hade bilen ;)
Vart sugen att fara till gymmet nu på förmiddagen men har ju Alwin hemma och tänkte först att han kunde vara hos mamma under tiden innan jag kom på att Lovisa är sjuk och vi vill absolout inte ha nå mer sjukor här!!
Sen tänkte jag att om jag bara får med mig någon så kan han ju följa med så är man två som kan turas om att se efter honom men det ser ut som att jag får fara själv om jag ska.. Så då är ju frågan, ska jag våga fara själv med honom?? Han kan ju se film där och är jag i konditionen så ser jag ju honom men sen om jag ska vara i själva gymmet så måste jag ha med honom.. Svårt de där..
Men man kanske måste prova innan man vet hur det går??
Annat folk brukar ju ha med sina ungar så.. Hmm..

Är ganska kallt även idag så vi hoppas det blir varmare framåt dagen så vi kan gå ut en sväng för jag är målligt less att sitta inne nu!! Imorron blir det iaf dagis för gossen..


Börjar känna mig lite stressad för allt med köket nu, det ska ju komma nästa fredag och vi har inte börjat med nå ännu.. Vi har ju en del att stå i innan man kan börja sätta i nå kök..

*Packa ner allt från skåp och lådor
*Riva ner kaklet, stommar m.m
*Riva väggarna som ska bort
*Dra om el och vatten
*Beställa tepeter, köksblandare, tak och golv
*Kolla hur vi ska göra med proppskåpet
Säkert annat oxå om jag inte tänkt på..
Måste även laga lite mer mat som vi bara kan ta fram och värma då vi blir utan spis..

Är det någon som har en kokplatta som vi kan få låna så hojta till ;)




Kommentarer
Tess "Nova & Miras mamma"

Ställ bara gamla spisen i matrumet... d gjorde vi!

2011-03-30 @ 11:08:47
URL: http://tessanstromback.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0