Måndag





Måndag idag och jag känner mig sjukt trött trots att jag la mig vid elva igår och har legat i sängen till nio idag.. Kanske sovit för länge eller nå??

Börjar jobba halv två och innan dess ska jag hinna plocka undan lite här och fixa både lunch och middag för jag tar mig ju inte hem på min middagsrast då jag ingen bil har..
Tur det är så himla härligt väder nu iaf så man slipper vara bitter över att man inte har någon bil!! :)
Nyss när jag var och lämnade Alwin på dagis så hade jag tänkt att vi skulle ta pulkan för jag trodde att det är sandat överallt men han ville åka spark så vi tog den och det gick över förväntan.. Det var bara grus typ på gågatan som går här vid oss och sen gick det hur bra som helst.. Så skönt!!

Ne nu är det bara sätta igång om man ska få något gjort :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0