Hur göra??




Efter att ha varit hemma nu sen i tisdags börjar jag lite smått oroa mig hur jag ska palla jobba
8.30-21 imorron..?
Men det brukar ju gå bra när man är inställd på att jobba så..
Idag har ju som sagt motivationen varit bortblåst så jag har inte fått någonting gjort annat än middagen..typ..
"Farfar" kom hit tidigare ikväll och skottade bort en massa snö från gården så nu har vi två snöhögar och kan skotta av altanen från utsidan så vi slipper stå tryckt mot väggen och skotta och förhoppningsvis slipper vi en hel massa vatten kring gården då snön smälter!!
Nu ikväll har vi finslipat på köksritningen (det blev inte att beställa igår då det krockade med lite annat) så imorron åker Jocke, Alwin, "farmor & farfar" och beställer det så sen är det bara vänta tills vi får börja riva..
Shit vad jag längtar!!





Kommentarer
Susanne

Åhh,vad spännande med nytt kök...



Går säkert super bra att jobba,när du väl kommer dit..

2011-03-11 @ 23:14:05
URL: http://susannelindvall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0