Hjälp mig!!





Hur gör man för att finna motivationen, orken, lusten, tiden och allt det där att ta sig iväg till gymet några ggr i veckan på rutin??

Nu är det ju inte så att jag inte tar mig dit men jag hade gärna sett att jag iaf tog mig dit minst 3 ggr i veckan (vilket jag faktiskt gör ibland men alldelns för sälllan!) och om jag tex kör spinning så skulle det ju vara bra om man tog sig till själva gymet före för att köra lite styrka..
Samma om man går på pump så hade det ju suttit fint att köra lte kondition efter..
Och självklart att man bara kör på gymet/konditionen nån gång..
Dom gångerna man väl är så måste man stressa iväg dit i sista sekund innan passet börjar eller stressa hem efteråt för att Jocke ska iväg på träning eller för att man har barnvakt..
MEN jag vet inte hur jag ska finna orken och framförallt tiden??

Hur gör alla andra som har barn, jobb och hem att sköta??

Jag har varit så sjukt trött den senaste tiden och så mkt att göra hemma då jag inte jobbat men har knappt orkat med sånt heller..
Nu är bandysäsngen äntligen över så då skulle man ju kanske kunna tänka att det borde bli lättare för då behöver man inte hålla på att pussla och skaffa barnvakt hit och dit för det känns ju som att vi får ha det nog ofta iaf då jag jobbar kväll och Jocke har träning.. Tyvärr så upphör ju inte bandyträningarna bara för att säsongen är över!!

Suck!!
Vad gör man??


Frågan är ju hur jag kunde tycka jag var tjock där??
Nu när jag ser på bilden förstår jag inte varför man klagade!!?






Kommentarer
Sandra

Ha bilden som motivation till att komma iväg!! :)

Jag ser på alla muskulösa kvinnor...typ Marit Björgen... då får jag världens pepp till att vilja träna :)

2011-03-03 @ 13:23:02
URL: http://sanbjo.bloggplatsen.se
Sofie

Jag har turen att hinna fara på gymmet medans Felix är på dagis, 3 dagar i veckan. Men det är ju så enkelt när man är arbetslös, så jag förstår hur tänker.. har inte varit till gymmet på 3 veckor, får ångest. Båda har varit sjuka till å från, men nu jävlar får det vara nog :)

2011-03-04 @ 20:53:32
URL: http://mammanollnio.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0