Fy fan så ont!!





Usch vilken jobbig morron det varit!!
Alwin vaknade och kom in till mig vid halv 8 så lite sovmorron fick jag iaf :)
Hade sån jäkla mensvärk så jag visste inte hur jag skulle ta mig ur sängen så jag gick upp och slog igång en film till hjärtat och tog mig två panodil och la mig igen och halvsov till och från men till slut var det mkt bättre så nu är jag på benen och vi har ätit frulle m.m..

Hade tänkt att vi skulle ta en långpromenad idag men då är det ju svinkallt så jag vet inte om jag törs då gossen ännu är snorig och hostig så vi väntar isf tills det blivit varmare..

Känner ännu att jag ligger minus på sömnkontot så vi får se hur mkt man orkar med idag..
Fryser som tusan gör jag oxå så jag hoppas verkligen inte att jag hålla på bli sjuk eller nå sånt svammel!!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0