..





Igår var i ner i källaren och satte ner lite grejer som bara är ivägen här uppe och såg då kakel och klinker som är där nere som egentligen är till tvättstugan men när vi gör om den så blir det nog matta ist, mkt lättare att sätta och hålla rent så vi började fundera om vi skulle ta från de och sätta i köket ist men jag jag vet inte.. Tycker inte det är så himla snyggt  så känns det som så himla trist med mörkgråa småa plattor..?
Nå vi måste iaf ta oss iväg på en tripp snart och kolla in kakel, köksblandare, tak, golv m.m..
Förresten så ska vi nog och beställa vårat nya kök idag ;)

På tal om något annat så ska jag och gossen med "mommo" till Luleå en sväng idag så får se om vi kollar in nån affär på storheden snabbt eller om vi måste styra hem direkt sen för att hinna med allt.. Jag jobbar ju hela helgen så då hinns det inte alls mkt..

Febern han hade var ju rätt så skum när han hade 39-40 grader på tisdag och bara 37,8 igår för att inte han någon feber idag..





Kommentarer
Sofie

Felix fick feber i Tisdags eftermiddag, pangbom hade han 40 grader, han spydde i bilen på väg hem från bilen.. somna en timme när vi kom hem och sen var det febern borta.. och efter han vilade var han lika pigg som vanligt.. helt skumt..

2011-03-11 @ 08:42:15
URL: http://mammanollnio.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0