And sooo






Jag och gossen spenderade förmiddagen ute på gården i snön och så plumsade vi till baksidan till hans "koja" men det var inte det lättaste att ta sig dit då jag hade snö upp till höfterna men kul hade vi :)
Sen tog vi vagnen och boben till "gammelmommo" där jag lämnade Alwin och gick hem för att ta på mig vettiga kläder.. Man kan ju inte åka iväg i bara understället..



När jag och Jocke sen kom till Sunderbyn lämnade jag honom där och for på storheden och sen Växtriket, Blomsterlandet och Barnenshus men där hittade jag ingenting.. Var ju ute efter nån ny blomma och kruka till sovrummet men hittade inget som föll mig i smaken.. Eller jag hittade en kruka men ingen blomma som passade i den så det fick vara.. Får kolla här ist om det finns nå..
Fick iaf med mig nya prydnadskuddar till sovrummet men mattorna jag skulle ha var slut så¨får kolla i Happis ist.. Köpte även en färgglad tröja och ett par byxor till gossen på Kappahl :)
Han är verkligen i behov av nya mjukisbyxor då dom flesta börjar vara små nu och jag har helst på honom det när han är på dagis och om man ska vara ute och leka för det är ju inte så skönt att ha typ jeans under overallen..

Dom bröt iaf till ena näsväggen på Jocke då den typ sjunkit in eller vad man ska säga så nu får vi hoppas det blir bra annars skulle han höra av sig på några veckor och då måste dom isf operera och det skulle väl vara mindre skoj..





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0