Nattsurr





Sitter på jobbet och kollar sunt på olika bloggar och annat man kan fördriva tiden med..
Det är ju ljust hela nätterna nu så jag hade tänk att jag skulle ha öppe persiennerna hela natten, jag brukar annars har dom fördragna för jag är så nojjig och hatar då det är mörkt ute och tänt inne, då ser alla mig och jag ser ingen.. Men, nu är det såhär att mitt emot här utanför så stor det ett hus som jag tycker är lite spooky så jag tror dom åker ner nu.. Liite fjånig man är men va fan de är väl onödigt sitta och nojja sig över att det står nån i fönstret på andra sidan och glor!!



Tanken slog mig nyss att det är 4 år sen jag började jobba här, då som sommarvikarie..  Men alltså fatta 4år!! Vart har dom åren sprungit iväg??
Den här sommaren behöver jag iaf inte jobba utan får ha semester!! Hur skönt som helst ska det bli!!
Sommaren innan jag fick Alwin valde jag att jobba hela sommaren och sen bara ta två veckor semester då vi skulle utomlands under hösten eftersom jag ändå skulle vara mammaledig sen och förra sommaren jobbade jag hela sommaren så nu är jag värd 5veckors semster!! ;)


Nu ska jag invänta nattfolket :)

Heipa!!


Kommentarer
Leea

Jajemen de var jag ;)



Jo, så fort min karl har fast jobb så kommer vi fixa oss ett hus. Får juh aldrig ett huslån när jag bara är "behovsanställd" och karln är arbetslös :( Men någon gång i framtiden så löser de sig, om int annat så är jag fastanställd inom 4 år :) Men de är sååååå länge dit :(

2011-06-23 @ 10:49:42
URL: http://poottan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0