Kvällen






Det här regnet verkar inte ska ge sig än på ett tag??
Visserligen gör det inte så jätte mkt för det behöver ju regna ibland oxå, lite tråkigt bara att det aldrig blir uppehåll så gossen får leka lite ute.. Nog för att vi har regnkläder men det är ju som ändå inge trevligt vara ute i regnet..
Bra är iaf att man får gjort lite mer inomhus som man annars skjuter på då det är fint ute :)

Imorron hade jag tänkt koka saft om jag får köpt en sån där liten flaska mor mor´s saft eller vad dom heter, de är något man måste ha på sommaren ;)
Sen får vi se vad man hittar på..
Kanske passa på att bara vara så man pallar jobba natt på onsdag :)
Känns faktiskt lite skumt att fara och jobba igen för jag har ju varit hemma 1månad på onsdag och då känns det som att man missat så mkt men det brukar gå fort så är man inne i allt igen :)
Det kommer nog gå super!!
Jobbar två nätter sen ledig helgen och efter de jobbar jah två veckor och sen har jag semester 5 veckor!! :) Najs!!

Vad ska ni göra i sommar??
Jobba, ha semester??
Vad ska ni hitta på?? :)
Jag vill ha lite förslag ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0