Tisdag





Fick aldrig in tvn i gossens rum igår då jag inte riktigt kom på hur man skulle sätta fast foten på den och så är de ännu kvar grejer till väggfästet på tvn så Jocke får fixa de där ;)

Idag när Jocke slutar och gossen är hämtad från dagis så är tanken att vi ska åka till Haparanda/Torneå om mamma är tillbaka från sitt uppdrag så vi kan låna hennes bil.. Så himla jobbigt att inte ha en ordentlig bil så man kan fara hur man vill när man vill!!
Få se om jag får någe gjort innan vi ska iväg, duscha är iaf ett måste sen får vi se vad mer man får gjort :)
Jag är alltid så himla segstartad ;)
Men man ska ju ta det lugnt när man är sjukskriven och bara vara vilket jag ju har gjort till för någon dag sen när jag börja känna att orken kommit tillbaka.. Så skönt!!


Nå är väl bara försöka dra sig härifrån då :)







Kommentarer
Anonym

varför är du sjukskriven?

2011-06-14 @ 11:07:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0