Måndag






I lördags var jag på min kusins bröllop och gud så fint det var!!
Var första gången jag var på ett "riktigt" bröllop.. Alltså i kyrkan och på festen och hela baletten :)
Dom var såå fina och det var svårt att hålla tillbaka tårarna i kyrkan!!
Värmen fortsatte under lördagen och det var sjukt varmt i kyrkan och när man kom ut därifrån..
Här i Kalix fälktade det dock väldigt skönt!! :)

Har fotat en del bilder från bröllopet så ska försöka lägga in lite sen när jag kollat igenom dom och så :)





Idag drog jag och gossen en sovmorron till 8.40 så han fick stanna hema från dagis med mig..
Sista veckan nu som jag är sjukskriven och nu känns det som att jag fått tillbaka massor med energi och ork så om en vecka är jag förhoppningsvis på topp igen :) Skönt att bröllopet var i helgen för hade det varit för ca 2 veckor sen hade jag aldrig orkat fara!!

Igår kom Jockes föräldrar och bröder hit och hjälpte till och sätta upp taket så nu är det äntligen på plats :)
Nu ska golvet sen läggas och sen kan vi börja bygga stommar :)
Svärmor pulade på i rabatten så nu har vi fått bort massor och flyttat det som ska vara kvar :) Ser mkt bättre ut!!



Nu ska jag leka med gossen en stund och sen får vi se vad vi hittar på :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0