Jävla slarver






Så var måndagen här..
Gossen är på dagis och jag ska nog gå ut och få mig lite sol innan det är dax att kasta i sig lunch och åka mot jobbet.. Har varit och gjort lite ärenden efter jag lämnade gossen, min snälla mamma kom hit med sin bil så jag kunde låna den och tur var ju de för jag hittar inte mina cykelnycklar.. Vart fan har jag satt dom??
Jag måste ju ha cykeln till jobbet imorron bitti iaf..
Det här med nycklar är ett mysterium för mig!! Jag hittar aldrig mina nycklar när jag ska ha dom och det gäller både cyeklnycklar och hemnycklar.. Eller joo, innan vi började riva här så hittade jag dom för då hade vi dom på en magnet i hallen men nu när vi rivit bort allt från väggarna så går de inte att hänga dom där mer..

Jag är en slarver!!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0