Funderingar..





Känsliga bör kanske inte läsa eller nå..?



För ca två veckor sen hade jag svinigt ont i mina fingertoppar och under fötterna, två dagar senare så började mina fingrar att flagna.. Alltså typ ömsa skinn.. Jag kunde dra bort stora hudflagor och det for bara mer och mer men bara just det översta hudlagret.. Nu har det nästan slutat, tror jag men det har som farit småflagor längre ner på fingrarna och i händerna..

När jag kom ur duschen här om dan så såg jag att även mina hälsar och tår börjat flagna och där är det ju mkt tjockare skinn så det går som inte att dra bort de som är löst så efter ett fotbad och smorsel så hoppas jag att det blir bättre.. Har varit jättenoga med att smörja både händer och fötter med fet salva flera ggr om dagen och innan jag lägger mig men nu börjar jag fundera om det här är något man måste gå till en hudläkare med??

Jag har inte ont eller så men det är ju som störande..
Har funderat ett par dagar om man skulle testa gå på forvård, har aldrig varit på nå sånt för jag tycker det känns läskigt om nån ska pilla på mina fötter men nu känns det nästan som ett måste??

Känns ju lagomt kul att gå barfota nu oxå så det är inte ett alternativ!!





Kommentarer
Sofie

Fotvård är så grymt skönt! Prova det, hett tips. Jag kände också att det kanske skulle kännas konstigt att nån annan håller på att pilla med mina fötter, men när man väl sitter där så tänker man inte på det... Även dom kan ju ha svar på varför du har såna "problem"?

2011-06-25 @ 21:56:20
URL: http://mammanollnio.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0