Mmmmåndag





Ligger på soffan och filosoferar och kollar runt på olika sidor..
Vaknade 8 som igår men stör mig lite på att man inte kan sova längre när man har chansen, fast man är väl så van att stiga upp så.. Utvilad är jag ju iaf och det är huvudsaken..
Jocke sover än och gossen är kvar ute i stugan..
Om inte Jocke hunnit ändra sig sen igår så ser dagens plan ut som så att vi ska iväg till Piteå en sväng och kolla på en bil och i lite affärer..

Igår slappade vi mest hela dagen och var sen iväg och körde en sväng och var förbi hos Erik och Hanna..
Man blir som rastlös när inte gossen är hemma.. Vad gjorde man egentligen innan vi fick honom??
Filmmys med gotta blev de iaf på kvällen, såg Svinalängorna och jag tyckte den var rätt så bra men lite konstig.. Har läst boken för något år sen så då visste man ju vad den handade om iaf..

Ne nu ska jag fortsätta kolla runt och se om man hittar något man kan önska sig i present ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0