Kvällstjorv






Ikväll har jag och hjärtat byggt ihop några skåpar till köket och imorron tar vi dom tre sista..
Rörmockarna verkar ännu ha semester eller nå men snickaren kommer till veckan nån dag och börjar väl då sätta up det som går iaf.. Våran nya fina köksblandare kom i torsdags och fin är den, jag är än så länge mkt nöjd med köpet och att jag övertalade Jocke att vi skulle beställa den trots priset ;)
Förhoppningsvis är vi lika nöjda sen när den sitter på plats oxå!!





Det är en Tapwell Domino 184 i borstad krom



Nu har jag precis käkat upp mitt fil som jag var tvungen att ta mig för att inte hungra ihjäl inatt (en stor nackdel när man är på tjocken är att man är hungrig konstant vissa dagar)  så nu ska jag ta mig ett glas med Resorb så jag slipper vakna med huvudvärk imorron.. Har gjort det i stortsett varje morron i ett par veckor nu så igår testade jag ta resorb innan jag la mig ist för att ta på dagen och jag slapp huvudvärken imorse så jag forstätter så..




Kommentarer
Susanne

Jätte snygg kran! :)

2011-07-27 @ 20:58:41
URL: http://susannelindvall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0