Symaskin sökes!!




Jag är sjukt sugen på nya gardiner nu när julgardinerna ska väck men det känns som trist att behöva fråga Jockes mormor varje gång om hon kan sy åt mig då jag inte har någon symaskin själv och hennes skulle jag nog aldrig förstå mig på då den är väldigt gammal.. Nog för att hon så gärna ställer upp men..
Tror Jockes mamma har en maskin så ska fråga henne om jag får låna den så ska jag dra en ride till Ikea och köpa tyg för jag vet vilket jag vill ha ;) Så syr jag ett par till sovrummet samtidigt isf..
Om jag nu kommer ihåg hur man gör för jag har inte sytt sen jag gick på högstadiet men då var jag iaf duktig :)
Annars om någon annan har en symaksin jag kan få låna så hör av er ;)




Kommentarer
Anna-Paulina

Hej.

Roligt att hitta till din blogg. Var kommer du ifrån? Ja det är bäst att handla och gärna baka lite bröd i förväg när man börjar, det är ju starten som är svårast. Sen börjar det flyta på lite bättre. Nu är de första två veckorna svårast när man tampas med sötsuget. Hoppas du kommer igång med din nya kost =)ha det bra/ Anna-Paulina

2011-01-06 @ 00:29:37
URL: http://new-life-lchf.blogspot.com
Ida

Jag har en symaskin :)

2011-01-08 @ 12:54:54
URL: http://storasysteryster.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0