Sööndag







Söndag idag och sista lediga dagen för den här gången, nästa lediga dag blir på torsdag och nästan hela fredagen för på fredagkväll går jag på mitt första nattpass och sen blir det fem nätter för min del..
Dagen kommer att spenderad med att kolla på Jockes bandymatch i kallvädret så gossen får stanna hos mormor så han inte blir mer sjuk.. Sen kommer Jockes bror Danne hit då han jobbade när Alwin fyllde år så det ser gossen fram emot :)

Jag ska plocka ner gardinerna och allt annat i sovrummet så man kan börja riva tapeter för nu orkar jag inte skjuta på det mer.. Kanske Jocke och Danne kan hjälpas åt och lyfta ut sängen därifrån sen för den är svinigt tungt då det är en enda stor madrass..? Så nu blir det till att sova i vardagsrummet eller gästrummet ett tag till vi är klar där inne..

Var på Ikea igår och köpte lite nytt som
*Ny taklampa till sovrummet
*Gryta med glaslock som man oxå kan änvända som serveringsfat eller ungsform
*Tyg till att sy gardin åt gossen, skulle köpa till sovrummet oxå men det tyget var såklart slut..
*Muggar åt gossen som han önskat sig
*Små backar till gossens garderob som han kan ha sockar i så man hittar dom lättare
Och säkert nå annat oxå :)

Nu, hoppa i nå kläder och göra nån nytta :)





Kommentarer
Sandra

Vad vart de för lampa? :)

2011-01-23 @ 15:57:18
URL: http://sanbjo.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0