Sista natten nu





Nu jobbar jag sista natten för den här gången och gud så skönt det känns att få vara ledig till på måndag sen!! Ska bli så jäkla skönt att sova om nätterna och kunna spendera mer tid med Alwin och få något gjort hemma, förhoppningsvis!!
Imorron är vi bjudna på middag hos Jockes mormor och morfar och sen blir det bara mys och kanske någon film för våran del för på fredag blir vi själva då han ska iväg på bandyresa..
Vad jag och gossen ska göra i helgen är ännu inte planerat men någonting hittar vi nog på :)
Friska hoppas jga iaf att vi är, är ju nästan det nu men hostan vill som inte ge med sig och kylan ute gör inte direkt saken bättre!! Man får världens hostattacker bara av att gå till bilen när det är så förbannat kallt!!
En bil skulle även sitta på sin plats för jag har ingen lust att gå till jobbet när det är såhär kallt för då blir jag väl aldrig av med hostan!!



Är så himla sugen att slita ner tapeterna i sovrummet nu så vi kan tapetsera där inne nån gång!!
Tror jag gör det snart så får vi fixa med garderoberna sen när vi bestämt om vi ska riva hela skiten och köpa allt nytt eller om vi bara ska köpa nya dörrar..
Måste bara kolla av med Jocke så han inte får nå bryt på mig om jag börjar och så har han tänkt någe annat :)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0