Mörkrädd?




Har varit så jukt trött hela dagen idag så jag har bara velat sova men det är ju lite svårt då man jobbar..
Kanske är för att jag glömde ta alla mina piller på morron??
Skönt som tusan var det att komma hem till lagad middag och gud så gott det var!! Köttfärsbiffar, blomkålsmos och gräddsås, yummie!!

Har precis lagt gossen som gråter och inte vill sova.. Han har blivit så fruktansvärt mörkrädd och ska ha tänt nattlampan hela natten och dörren öppen, han som alltid tidigare har sovit o kolsvart mörker.. Så vill han att man ska sitta brevid hans säng när han ska sova men där säger vi stopp för annars får man sitta där varje kväll.. Däremot på natten om han vaknar brukar vi sitta en stund om det behövs för att han ska somna..

Få se om man orkar riva nå tapeter ikväll eller om jag sparar det till imorron då jag slutar tidigt.. ?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0