Löningsdags






Löning idag och jag tycker det känns som att det går så fort mellan gångerna, jag hinner ju inte slösa upp alla pengar som man gjort förut innan lön.. Kanske jag blivit mer sparsam eller något?? Vilket iofs är bra..
Idag är jag och gossen ledig hela dagen lång och i efter middag/kväll får jag besök av två fina brudar som ska laga äta äta mat med mig och så blire säkerligen en hel massa surr ;) Det gillas!!

Imorron har jag kört lchf i två veckor och jag är lite fundersam på om jag ska väga mig eller om jag ska hoppa det imorron då jag är rätt säker på att det inte hänt så mkt då jag ska ha mens när som helst så man är nog en del uppsvälld.. Nå vi får se imorron hur jag gör..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0