Hoho vart är du??




Jag undrar vart all min energi och ork har tagit vägen??
Jag varken orkar eller har någon lust till att städa och fixa.. Jag som ibland går an som en duracellkanin har inte gjort ett skit på jag vet inte hur länge..
Det finns massor att göra här hemma men jag finner ingen motivation till det..

* Julgranen står ännu framme
* Julgardinerna hänger ännu uppe
* Vårat sovrum ser ännu ut som fan och jag undrar om det någonsin kommer börjas riva tapeter osv
* Gästrummet ser ut som fan
* Vi måste fixa bättre förvaringsmöjligheter i garderoberna
* Köket bara måste fixas nu nu nu för spisen blir kokhet så fort man har igång ugnen (livsfarligt med en liten gosse i huset), det stinker matos i flera dagar efter man lagat mat  

Jag tror jag skulle kunna göra listan hur lång som helst men jag stannar nog där annars blir jag ännu mer stressad över allt än jag redan är!!



Kommentarer
Jessica Nellie & Oliwer´s Mamma

usch hoppas det vänder snart! :/



sv: va skönt :)



okej men det är pengar iaf :)

vi har typ myst hela hlgen, tagit det lungt :)



kram

2011-01-17 @ 22:04:02
URL: http://shiiitonge.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0