Efter några timmars sömn





Fyra timmars sömn och det känns som att det räcker, jag har ju ändå inte kunnat sova nå länge om dagarna den här veckan.. Till helgen hoppas jag att mitt lilla hjärta vill sova lääänge så jag får ta igen lite sömn!! ;)

Jag har startat min dag med en lchf frulle, omelett på grädde och skinka och ost i oxå :) Yummie!!
Det kändes inte så flottigt som jag hade förväntat mig och jag är proppmätt!!
Skar upp en halv tomat och några gurkskivor oxå så nu står jag mig nog till vi ska på middag i eftermiddag..
Tänkte testa lchf nu för alla som testat det verkar bara ha bra saker att säga om dieten så jag hoppas jag nu klarar mig från allt slisk!!
Tanken är att jag inte ska köra igång på riktigt förrän i helgen eller efter helgen då jag har hunnit handla och baka lchf bröd så man är lite garderad annars är ju risken att man slaravar rätt så stor..
För vanligt bröd är nog min största bov tror jag nog så jag hoppas detta brödet är gott!!
Vi har ju fått limpor och franskor som Jockes mormor bakat som är gudomligt goda men jag har nog tryckt i mig alldelens för mycket av dom så nu får det vara bra.. Dessutom börjar dom vara slut nu så jag hoppas vi inte får nå nya ;)

Ne nu ska jag plocka lite här tills gossen vaknar då jag ska gå i duschen.. Jag vågar inte gå i duschen nu då han sovit så korta stunder dom senaste dagarna då risken finns att han vaknar då jag står i duschen och inte hör honom.. Då får han sen välja om han vill duscha med mig eller om han vill leka eller se film under tiden :)

Min stora gosse





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0