Dag 1




Brödet som jag bakade igår är absolut inte det godaste jag ätit men det funkar..
Idag satte jag dubbla kalkon och ostskivor på så då gick det bättre :)
Det är solrosfrön i dom och jag gillar inte sånt där med frön så jag skulle ha krossat dom lite innan jag satte de i smeten.. Nåja jag lär mig nog att gilla det :)

Nu ska jag och gossen göra oss klar för dagis och sen tar vi vagnen och går dit.. Idag ska han ha med sig glass och bjuda sina kompisar på då han varit ledig nu när han fyllt år :)
På vägen hem ska jag in på Ica och handla lite, bla ägg som tog slut igår när jag bakade och det är ju ett måste om detta ska gå!!
Sen när jag kommer hem ska jag göra en kycklinglåda så har jag sen mat till alla mål under helgen..
Sen blir det jobb 13.30-21 och jag kommer inte se gossen förrän på söndag :(





Kommentarer
millan

hej de blev en sån bilbarnstol i ljusgrått=)

2011-01-14 @ 18:29:16
URL: http://millvall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0