Åhh nu blir jag stressad!!






Tanken slog mig just att jag har massor att göra under helgen om man ska hinna städa bort julen och allt sånt och baka till Alwins kalas på onsdag.. Så det känns lite jobbigt att Jocke är borta i helgen och jag måste göra allt själv!!
Usch nu börja jag känna mig stressad igen!!
Nåja det löser sig säkert.. Hoppas jag..

Funderade på om vi skulle ha tagit vagnen och promenerat till mamma sen när Alwin ska vila och sen handla på vägen hem men jag tror nog vi stannar hemma så jag kan börja städa så far vi och handlar sen när Jocke kommer hem.. Måste bara fundera på vad jag ska baka så jag vet vad jag behöver handla och så.. Det blir nog inte så mkt fika som jag annars brukar baka men nånting måste man ju göra ändå :)
Sen var det de där med tårta, vad tusan ska man göra för nån??

Åhh gud, tänk att våran lilla gossen blir 2år på 5 dagar!!
2ÅR!!!







Kommentarer
Zara

Vilken söt bild=)

2011-01-07 @ 13:51:02
Tess "mamma till Nova & Mira"

Söt ungarna:-)

2011-01-07 @ 21:06:05
URL: http://tessanstromback.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0