Ungen vägrar sova!!





La Alwin för typ en halvtimme sen men han ville inte alls sova så han har pratat och jyrat i sin säng, tillsut gick jag in och då hade ungen skitit så de var bara gå och byta och sen tillbaka i sängen och gissa om jag fick en hysterisk unge!!
Nu är det iaf tyst där inne så jag hoppas att han har somnat eller gör det snart!!
Jag hade tänkt dra en ride med dammsugaren och fixa här när han sover men jag väntar tills han somnat helt annars finns risken att han inte alls sover..
Imorron kommer Anticimex för att göra en besiktning så man vill ju inte gärna ha en massa dammhundar som flyger runt här ;)

Måste även fixa någe mat och sen ska jag hinna sova nån timme oxå så jag orkar vara vaken inatt..
Förhoppningsvis blir det till att åka och se på en bil sen oxå men jag överlåter nog det till Jocke ;)


En gammal bild på lilla hjärtat då han sover i kundvagnen på Ikea ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0