Sikken osis




Jag ska sluta planera saker för det skiter sig ändå oftast med min planering..

Slog upp mina blå vid 12.40 idag, snörde i mig lite frulle innan jag for hem och drog på mig understället, täckjacka och täckbyxor och styrde goffen till karlsborg där det spelades match.. Hann se sisådär 30minuer innan Jocke fick sig en boll rätt i fejjan.. -blodet forsade och vi fick helt enkelt åka till akuten där vi blev lääänge!!
Domen blev.. -två frakturer på näsan, en på varje sida och så hjärnskakning på de så imorron ska han infinna sig på Sunderbyn för att fixa till snoken sin.. Så nu Persson undrar jag om du tycker det är lika coolt att spela utan galler?? ;)

Våran Ikea resa blev alltså inte av idag heller så nu fan ska vi dit på måndag om jag så ska måsta åka själv!!



Kommentarer
Sandra

Far du själv så hänger jag på :)

2011-02-27 @ 06:43:40
URL: http://sanbjo.bloggplatsen.se
Susanne

Men oj.. Stackarn. hoppas han kryar på sig och att det går bra på Sunderbyn.

2011-02-27 @ 11:25:49
URL: http://susannelindvall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0