No life




Helgen har spenderats på jobbet och några få timmar hemma för lite sömn.. Man har ingen som helst kontakt med omvärlden när man jobbar dom här helgerna känns det som för man bara jobbar och sover...typ..
Men jag hann iaf klämma in en dejt med bästaste Tesse på fredagkväll som spenderades i hennes soffa med tvmys :)
Lördag vart det bara jobb och sova och igår när jag slutade åkte jag till mamma där gossen var, farmor och farfar hade kört honom dit då han sovit hos dom i helgen när Jocke varit på bandyresa..
Åt middag och gosade med världens mysigaste gosse innan jág och Tesse åkte mot Smedsbyn på Mary Key party hos syster men jag höll hårt i pengarna och köpte inget fast jag tror nästan jag ska köpa nå grejs i efterhand för dom var så himla sköna och skulle nog funka perfa på min torra hy..
Sen tillbaka till mamma där gossen sussade sött och jag såg Wallander med Mammi innan jag oxå bäddade ner mig i flickrummet mitt..

Idag kom äntligen dagen jag längtat efter som ni såg i inlägget nedanför ;)
Gud så nöjd jag är!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0