Never ever




Återigen, jag ska aldrig mer planera något!!

Har inte fått gjort ett skit av det jag tänkt idag och det enbart för att orken svikit mig.. Man är inte direkt på topp om dagarna när man jobbar och är vaken om nätterna.. Imorron och tisdag får jag iaf sova under natten och skönt ska det bli!! Sen natt igen onsdag och torsdag och efter det ska väl ordningen vara återställd..?

När jag kom hem idag så var alla innerdörrar bytta och shit vilken skillnad det blev!! Nu längtar jag bara tills allt är klart så det inte ser ut som en byggarbetsplats hos oss!! Har gått an och sopat och dammsugit upp allt skräp och spån så man inte drar runt allt i hela huset.. Till veckan ska vi köpa nua lister och srösklar så det oxå kommer på plats.. Ja, det är ett evighetsprojekt det här med hus men gud så kul alltså!!




Jocke har ju varit till Sunderbyn idag men dom gjorde inget utan han fick en ny tid på onsdag då dom kanske ska bryta lite om det inte känns bra.. Han fick även veta att han har en spricka i kindbenet oxå och får inte snyta sig på två veckor för det kan göra så att det samlas luft vid kindbenet och det ska väl inte vara så bra..
Han har även fått sig en riktigt blåöga och svällt upp ännu mer kring kinden..
Undra vad barnen på hans jobb säger imorron när dom ser honom, om han nu pallar att jobba??




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0