Need some sleep





Efter en dag på jobbet och sedan middagsbjudning här hemma sitter jag nu i soffan i ett tyst hus och är sååå jävla trött så jag skulle kunna gå och lägga mig och sova för natten men jag försöker nog hålla mig vaken en stund till iaf..
Syster och flickorna är hos mamma så jag bjöd över hela bunten på middag idag så barnen skulle få leka och så jag skulle få träffa dom oxå såklart ;) Airams kålgott i gryta blev det och jag tror nog jag fick bra betyg för det :)

Sovrummet står still och när jag tänker efter så skulle det vara jäkligt skönt att leja bort det så jag slipper stressa och tänka på att få det färdigt så det kanske man gör så vi kan flytta in där snart igen.. Jobbar ju fan hela tiden och enda lediga dagen jag har den här veckan ska jag spendera i Luleå och sen jobba hela jävla helgen!!

Ähh det här blev bara svammel...




Kommentarer
sofie

Vad är det ni ska ha gjort? Eazy-cover och tapeter eller?

2011-02-09 @ 11:57:15
URL: http://mammanollnio.blogplatsen.se
Sofie

Kan ge dig ett tips ang hörnen, här i huset har jag tapetserat allt själv.. eazy-cover & tapeter.. Istället för att sätta sån där tejp i hörnen & spackla, så blir det snyggare att sätta en hörnlist. Alltså att man skär av tapeten i hörnen, och sätter list. Aa men du fattar nog :) Då slipper man det där att tapeten kanske släpper i hörnen :)

2011-02-09 @ 19:39:06
URL: http://mammanollnio.bloggplatsen.se
Sofie

Do it! ;) Vi har också vita väggar mot fondvägg i sovrummet, och man tänker inte allt speciellt mycket på listerna.. Listerna vi har är typ 2cm breda, helt perfekta :)

2011-02-10 @ 08:32:37
URL: http://mammanollnio.bloggplatsen.se
Sofie

Sågen i bondersbyn, men nog finns det säkert på bygg & trä.. Kvarts-stav heter dom :) Betalar ju per meter, inte alls dyra. Helt klart värt det som sagt :)

2011-02-10 @ 20:05:43
URL: http://mammanollnio.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0