Klant!!




Igår när vi kom hem från Boden gick jag in för att kolla i kyl och frys vad jag behövde handla hem och sen snabbt iväg till affären för jag var svinigt hungrig..
För ett tag sen när jag skulle gå ut med lite saker från frysen här inne till frysboxen ute i gillestugan ser jag att jag glömt ställa tillbaka en korg som ska vara i boxen där det bland annat var vinbär, blåbär och blåbärsylt så nu har jag snört ihop en glass med vinbär i, hur den sen smakar får vi se och blåbären tänkte jag äta i turkyogurt men sylten vette tusan vad jag ska göra av.. Tror det får bli plättar eller pannkaka till grabbarna..

Klantigare människa än mig får man nog leta efter!!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0