Illmående från helvetet!!





Usch och fy vad jag har fått må dåligt sen i onsdags!!
Jag ökade på fettet redan under lunchen och under kvällen på jobbet ville jag bara lägga mig ner och dö för jag mådde pyton!! Mådde illa, hade huvudvärk och ingen ork..
Gick och la mig i hyfsad tid i hopp om att det skulle gå över men vaknade några ggr under natten och fick då känna det hemska illamåendet.. När jag vaknade igår morse trodde jag seriöst att jag skulle åka på magsjuka för jag mådde uselt.. Men efter lite blåbärsoppa, vatten och en dusch så kände jag mig bättre och gjorde oss klar för en dag i Luleå..
Med tanke på mitt mående så orkade jag inte med så mkt shopping så vi åkte hem till moster där jag la mig på soffan en stund men var tvungen tvinga mig upp för annars hade jag somnat hårt och länge..

Blev sängen här hemma halv nio och har sovit till halv nio på morron och idag känner jag mig äntligen bättre så jag kan ju hoppas att det bara blir ännu bättre nu så man pallar jobba hela helgen!!

Just nu känner jag bara för att spy på all fet mat men jag ska fan inte ge upp för det!!
Nu kör vi!!





Kommentarer
Susanne

Nej,men oj.. Krya på dig.

2011-02-12 @ 18:49:41
URL: http://susannelindvall.blogg.se/
Sofie

Morsan har kört lchf några gånger, hon säger att det tar ca 2-3 veckor innan kroppen "anpassar" sig till metoden.. kanske har nått med det att göra? Krya på dig!

2011-02-13 @ 20:44:37
URL: http://mammanollnio.bloggplatsen.se
Ida

Jag behöll faktiskt de jag hade beställt ;)

2011-02-13 @ 22:59:13
URL: http://storasysteryster.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0