Funderingar




Då var man tillbaka på jobbet igen för att avverka dom två sista nätterna för nu..
Tänkte åka till mamma och sova nån timme tidigare men jag röjde undan lite i gästrummet och la mig där ist, så mkt sömn vet jag inte om det blev då Alwin hade en väldigt hög ton när han pratade men så är det dom små ;)
Jag började fundera när jag låg där hur fint det skulle vara om vi skulle haft en säng och så ute i gillestugan för då skulle jag alltid kunna sova hemma när jag jobbar natt utan att bli störd.. Får fundera på detta ;)

Igen bil blev det heller då den inte hade motorvärmare vilket är ett måste när man bor här!! Vi får helt enkelt leta vidare..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0