Bekymmer



Många skriver att dom har sommarjobb färdigt nu, jättekul för er men jag tycker det känns lite tidigt??
Annars brukar man ju få veta sånt i sista sekund, iaf här på mitt jobb..
Sen jag började jobba som personlig assistent sommaren 2007 så har jag aldrig varit utan jobb, jag har gått på olika vik, varit mammaledig, jobbat som timvikarie osv tills jag nu efter årsskiftet fick en tillsvidare tjänst.. Wohoo!! Riktigt skönt att veta att man har en tjänst så länge dom nu vill ha mig och jag behöver inte fundera över vart jag ska jobba i sommar osv för i sommar ska jag ha SEMESTER!!

Då kommer vi ju till ett annat problem!!
Jocke jobbar ju som "mattant" ;) på ett dagis och dom har ju stängt hela juli månad så enklast vore ju om han tog sin semester då så slipper vi ha Alwin på sommardagis men jag går inte på semester förrän typ 18 juli tror jag det blir och då hinner vi ju inte alls vara ledig tillsammans så mkt. Vi som ska på semester neråt och göra massa annat kul.. Frågan är ju då, hur löser vi detta??
Antingen tar han sin semester i juli och förlänger sen det hela med lite pappaledigt så får Alwin ett riktigt sommarlov eller så får jag och gossen vara lediga själva i två veckor vilket känns mindre kul..
Nå det tåls att funderas på men det som känns värst är ju att semesteransökan ska vara inlämnad i mars mitt i jävla iskylan!!

Jobbig sits vi sitter i!!







Kommentarer
sarah

Vet inte ännu om det blir 100 %, förmodligen. Jobbade juh bara 83 förra sommaren, å det var ganska bra, men då vart de lite extra utöver det då. Vill inte heller ha Nellie på nå sommardagis, hon var ledig 6 veckor förra sommaren me sin pappa, medans ja jobba. Dagiset stängde en vecka innan han sluta jobba, så det blev en vecka pappa ledigt för han :D

2011-02-18 @ 07:05:40
URL: http://bapumba.blogspot.com
Ida

Det låter som en bra idé! :)

Hur ser din vecka ut?

2011-02-18 @ 08:10:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0