Onda fossingar




Ajaj så ont jag har i mina stackars fötter!!
Jag längtar så hemsk tills jag slipper svullnaden i dom, att slippa få ont efter att ha stått eller gått bara en liten stund och framförallt tills jag kan ha några skor igen!!
Just nu så är jag nog gode svälld om fossingarna och öm som tusan..
Har varit igång och stått och gått en del idag men ändå försökt vila och lägga upp fötterna mellan varven..

Jag har plockat in alla skafferigrejor i köksön igen eftersom vi var tvungen att tömma den för att ta ut lådorna när den skulle skruvas fast i golvet, lämnat och hämtat Alwin på dagis, gjort Rocky road, haft grannen på besök, plockat lite, gjort mat och så har vi byggt ihop spjälsängen och satt in den i lillrummet så har jag såklart bäddat den klart oxå :)
Kände att jag ville ha den där inne så kan vi sätta upp sängmobilen på den och så kan bebis ligga där i på dagarna om man behöver göra något eller bara för att vänja sig att sova i den..
Så är det ju alldelens vid köket oxå så det är ju perfekt :)

Gossen sover och imorron ska han sista dagen på dagis innan han får jullov :)
Vi får se hur långt lov han får, det beror på när bebis bestämmer sig för att komma..
Jocke ska ha semester fredag och hela nästa vecka och sen när bebis kommit så får självklart Alwin vara hemma med oss om han inte själv väljer att fara på dagis.. Sen om det blir 10 eller 30 dagar som vi får vara lediga tillsammans återstår att se..

Btw så blev det inte att fota idag så stackars Ida börjat bli lite sjuker och jag vågar inte riskera att bli sjuk igen nu så vi hoppas bebis är kvar i magen till veckan så vi kan ta det då!!




Bjussar på en bild med gossen i magen, tror det var kring v38 eller någe sånt :)



Kommentarer
i min lilla lilla värld

Gud vilken fin bild!!

2011-12-22 @ 12:09:32
URL: http://saratilling.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0