Ligger på soffan och kom på att jag inte l...

mms_img21173 (MMS)

Ligger på soffan och kom på att jag inte lagt upp någon bild på våran lampa i vardagsrummet som kom upp för någon helg sen.. Det var en ordentlig byggsats-100 delar som ingen av oss orkade ta tag i så Jockes mamma var snäll och byggde ihop den åt oss :-) Tur var ju de då resultaten blev såå snyggt! Fast jag visste ju att den var snygg annars hade jag ju aldrig köpt den ;-) Har varit till BM tidigare och där såg allt bra ut.. Hjärtat pickade på i 148slag i minuten och SF måttet låg på 35cm, blodtrycket var även de bra men de minns jag inte vad de låg på.. Sa åt henne att jag ibland får så sjukt ont mellan benen/i ljumskarna när den rör på sig och det är troligen för att den borrar ner sig med huvudet i bäckenet för att sen "glida upp" igen.. Vi pratade lite om hur det satte igång med Alwin och hur länge det tog så hon tyckte att vi inte ska vänta för länge när värkarna väl kommit så vi hinner dit och att jag ska tala om till dom på förlossningen att det gick så pass fort så dom inte ber mig stanna hemma och avvakta... Ojoj det känns helt overkligt att det kan sätta igång när som helst och att vi snart kommer ha en bebis här hemma <3 Gud så spännande ;-)



Kommentarer
tessan

jag hade också en mycket snabb förlossning med första barnet, totalt från första värken tills han var född tog 5 timmar,

Men med nr;2 så gick det så fort så han kom i bilen, så vänta INTE om det gick fort första gången, det har jag erfarenheter på!!

Lycka till med allt som komma skall.

gott nytt år /tessan

2011-12-29 @ 21:53:02
URL: http://theresedenrara.bloggplatsen.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0