Flåsande knubbsäl




Prommat med gossen i vagnen till dagis idag, shit så jobbigt de var!! Det är ju nog tungt gå med stormagen men med den här halsen och hostan blir det inte direkt lättare, kan lova att jag flåsade värre än fan innan vi var där!! Hem gick det en del lättare utan vagn och så stannade jag hos J´s mormor och morfar och lånade en form som jag nyss gjort knäck i i micron och sen gick det värre lätt hem :) Ska göra någon sats till men nu måste jag vila fossingarna och ryggen en lille..
Har ju inte promenerat så himla mkt på ett tag förutom små svängar här på Näsbyn med gossen då jag haft så ont i fogarna men sen jag slutade jobba så är det mkt bättre med dom så nån gång måste man ju testa..
Även fast jag tänkte efter en bit att jag inte ska gå nå mer utan ta bilen så måste man ju försöka få sig nån promenad då och då och till dagis är det ju inte nå långt så det är en perfekt bit..
Bara det kommer lite mer snö så kan vi ta pulkan och då går det nog lättare än att skjuta vagnen..
Man måste ju få upp flåset lite så man inte blir som en knubbsäl som bara ligger hemma!!

Jag längtar tills magen är borta och man kan börja röra sig som folk igen för just nu känner jag mig som världens mest osmidiga människa!! Så mkt som jag väger nu har jag aldrig vägt tidigare och ska minsann inte göra det igen!! Sen att jag samlat på mig så mkt vätska gör ju inte saken lättare för man blir som öm och konstig kring händer, fötter och ben och öm är jag kring vaderna..  Det blir mkt promenader sen när bebis kommit och vill inte vädret vara med oss så får det bli gymmet och deras maskiner!! PUNKT!!





Förresten så går vi in i v37 idag!! ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0