8e December 2011





Torsdag idag och gossen är på dagis, själv hade jag tänkt ta mig en vilodag då jag hade så ont i fogarna igår efter dagispromenaden i förrgår och så ett par timmars shopping i Happis igår.. Det är tur man inte känner sig som en 90åring..

Igår fick jag även känna på hur det känns att ha förvärkar, tror jag iaf..?
Har ju aldrig haft det tidigare så är ju svårt veta hur det känns men jag fick iaf typ mensvärk i magen som även gick bak till ryggen och jag visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen där inne på affären för det gjorde faktiskt ganska ont.. Nå det var bara en iaf och jag hoppas jag slipper sånt tills det är dax!!

Hade så sjukt ont i fogarna när jag kom hem så jag orkade knappt stå upp så det fick bli en vila i sängen en stund innan jag satte igång med maten, sittandes på en av barstolarna, tur vi har dom!!

Som sagt så blir det vila idag så kanske man slipper det onda sen..
Eventuellt att jag snör ihop lite knäck sen då dom jag gjorde här om dagen blev så perfekta och goda så dom nästan är slut nu.. Och i eftermiddag efter Jockes träning ska även gossen få testa på sina skrillor ;)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0