Vad är detta?






Blev hemma från jobbet idag och även imorron och sen hoppas jag att jag är i form för att jobba på onsdag..
Håller tummarna för att det är gravidsyndrom och inte någon förkylning som är påväg för sjuk vill jag absolut inte bli!

Den här graviditeten är väldigt annars motför när jag väntade Alwin!!
Allt ifrån illamående till trötthet till orkeslöshet och annat konstigt men som tur är så är allt bra med krabaten i magen och jag kan lova att den här lilla tjejen/killen är mkt lugnare än vad Alwin var för dom få sparkarna jag känner känns ytterst lite och vid den här tiden med Alwin kände jag massor..

Nu ska jag bara ligga på soffan och kolla tv tills det blir sängen..
Imorron ska golvet i köket läggas och sen kanske jag kan visa någon bild hur det ser ut såhär långt ;)



Kommentarer
tessan

Jag hade precis så också, då jag väntade Liam, INGET var sig lik från den förra graviditeten, till och med hjärtljuden och mage var också helt olika. Lycka till med allt och grattis till bebisen i magen :-)

2011-08-22 @ 23:02:00
URL: http://theresedenrara.bloggplatsen.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0