City cross






Har varit en sväng till Happis idag och passade då på att gå in på Jala och kolla på barnvagnar..
Jag vet precis vilken jag ska ha och vilken färg, en Emmaljunga City cross i rött med Quadrolift från 2011, vet inte om den finns i rött från 2012.. Självklart så duger andra färger oxå men den röda vill jag helst ha!! Synd bara att det ska vara så förbannat dyrt!!
Sju jävla tusen för en vagn betalar jag inte då jag vet att vi inte kommer ha den speciellt länge!.. Hade jag nu vetat att vi kommer ha den ett bra tag så hade det ju inte varit några problem!!

Jag var så nöjd med den förra City crossen vi hade så det blir en sån igen..
Dessutom så tycker jag att det är den enda Emmaljungan som är riktigt snygg!! Ni som har andra modeller får ursäkta ;)
Vi får hålla tummarna för att vi hittar en begagnad 2011 annars vet jag inte hur vi ska göra för nån annan tänker jag inte ha, kräsen som man är ;)

Kan ju kännas lite väl tidigt att börja kolla efter sånt redan nu men jag tycker det är så kul att handla bebissaker så jag skulle kunna shoppa lös från första dagen ;O









Kommentarer
Emelie

Hej, vad roligt att höra! :) Jag tar 600:- för fransk manikyr lr designade, det är alltså i gelé och är förlängning. Utan förlängning tar jag 500:- (dina egna naglar då alltså) :) Bjuder på om du skulle vilja ha någon nageldekoration :)

2011-08-08 @ 23:26:43
URL: http://xplosive.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0