Jox





Gårdagen var fullspäckad så jag hade då att göra heela dagen men kul är det då går dagarna fortare :)
Lämnade gossen på dagis och åkte sen till mamma en sväng innan jag for hem och byggde lådor och rev tapeter innan gossen skulle hämtas igen.. När vi kom hem blev det vila för oss båda och när Jocke kom från jobbet blåste jag och gossen till happis och köpte nya stövlar åt honom och handlade på Ikea :)
Väl hemma igen blev det käk innan min snälla gudmor kom hit och gav mig fotvård, så himla skönt!!
Dessutom så lovade hon att hon ska komma och hjälpa mig att putsa fönstren :) Det uppskattas som tusan då jag tycker det är grymt tråkigt och det måste ju göras så jag hade tänk ta hit nån städfirma men då behövs ju inte de :)




Och sist men inte minst så var det myskväll hos Ida där vi även sa hejdå åt Vickan som flytta ända till Gotland på fredag..
Kommer sakna henne och jag ska verkligen försöka åka och hälsa på så fort som möjligt!!
Om det blir före eller efter lillebror/lillasyster kommit får vi se..





Idag hade vi planerat att fara och hälsa på Jocke på hans jobb vilket Alwin verkade ha glömt på morron när han kom in och sa att han ville på dagis men när jag sa att vi ska ju och hälsa på pappa på jobbet blev han jätteglad :)
Han gillade verkligen att vara där bland alla andra barn och leksaker!!
En fröken där sa att han kan ju börja där så tar Jocke bara med honom när han åker till jobbet och hem när han slutar.. Det hade ju varit riktigt praktiskt men inte orkar vi börja byta dagis inte..
När vi for därifrån så for vi förbi på "farfars" jobb där Alwin fick springa och leka av sig i gympasalen, gissa om jag hade ne trött kille i bilen på vägen hem sen ;)
Nu har han precis somnat och jag funderar på vad jag ska hitta på för att hålla mig vaken, ska ju sova senare i eftermiddag då jag ska jobba inatt så då kan jag inte sova nu..





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0