Sömn






Lyckades sova ända till 14 när grabbarna kom hem från jobb och dagis, gissa om jag blev förvånad när jag sovit så länge för jag brukar ju alltid vakna vid 12-13 tiden senast när jag gått natt.. Men skönt var det!!
När jag går av på 7 timmar så åker jag hem och inväntar snickaren så jag får säga vart jag vill ha handtagen på skåparna och sen åker jag till mamma och sover så jag hoppas han kommer rätt tidigt annars blir det tugnt!!
Innan jag for till jobbet så har Erik varit hos oss och fixat med elen så nu kan vi använda spisen iaf.. Imorron tror jag nog att ugnen och micron kommer på plats så då går ju iaf köket att använda, fy fan så skönt!!
Men man ska ju inte hoppas för mkt fast jag är rätt less nu på att vara utan kök så nu måste det bli klart!!
Tur det går undan när snickaren  är :)





Är ju ledig helgen så imorron får vi se vad man hittar på men på lördag ska jag få fixat naglar, har velat testa det ett tag men har inte idas då jag tänkt att dom blir ivägen på jobbet men man behöver ju inte göra så långa så ska det nog gå bra ;)
På söndag ska vi på dop då lilla Mio ska döpas :)
Sen på måndag är det tillbaka till jobbet och sen är det bara jobba på ett tag till :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0