Nytt nytt nytt





Jag vill byta ut massa möbler och sånt hemma!!
*Skoskåpet i hallen som är i ek vill jag byta ut till vitt och hatthyllan och skohyllan vill jag byta ut till svarta (dom är typ gråsilver nu)
*Vill byta ut tv-bänken och vardagsrumsbordet som är i ek till vitt
*Köksbodet vill jag ha i högblankt vitt och svarta skinnstolar, även de är i ek
*Sängen som är en Hopen i mellanbrun vill jag byta ut till en vit oxå..
Nå vi får se vad det blir av det hela.. I hallen blir det nog nytt iaf nu när vi sätter upp nya tapeter sen får man väl ta eftersom för allt kostar ju och renoveringen av köket/hallen är inte särskilt billig vill jag lova ;)

Om någon är sugen på nåt så hör av er så kanske vi kan komma överens om nå ;)


Nu ska jag börja packa ihop här och åka hemåt och göra mig gröt medan jag inväntar snickaren och sen fara till mamma och sova.. Tror jag ska testa koka gröten på nyspisen för det lär gå 100ggr fortare än kokplattan när de är induktion :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0