Hey ho!





Hemma från jobbet sen en halvtimme tillbaka och gröten ligger i magen..
Ska tillbaka sen och jobba 17-21.15, jag som i vanliga fall hatar delade turer tycker nu att det är rätt skönt för då vet jag att jag hinner vila och ta det lugnt innan jag ska tillbaka..
Jocke jobbar till 16 idag så jag ska och hämta gossen på dagis på ca1 timme när han vaknat från vilan och innan de borde jag väl hinna med en powernap på soffan..?




Igår var vi en sväng till Haparanda för att köpa lite grejor till köket och mat..
Vi kom hem med en täcksida till kylen/frysen, duschdrapperi, pinkskydd till gossens säng, kryddburks ställ och säkert nå mer från Ikea..
Vi var även in på K-Rauta och kollade på kakel där dom hade 25% och vi till och med hittade ett som vi gillade så nu är även det inhandlat samt fog, fix och allt sånt.. Skönt!!
Självklart var vi även på Maxi och storhandlade, har inte gjort det på flera månader nu så det känns riktigt skönt att ha ordentligt med mat hemma och att vi även kan laga den hemma!!



Ska köpa nytt skoskåp eller en byrå till hallen och en ny hatthylla och skoställ men det får bli en annan sväng, känns så trist att hanlda grejor som man inte kan häva upp på en gång..



Idag går vi dessutom in i v23 (22+0), tiden går sjukt fort den här gången och jag hoppas det går lika fort till slutet ;)




Nu ska jag snöra mig på soffan en stund så jag är pigg när gossen ska hämtas :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0