Slödag





Trots att jag varit "barnfri" idag så har jag inte alls fått mkt gjort..
*Sov till 11.30, riktigt jäkla skönt och mysigt att få sova ut och mysa med min man ;)
*Suttit i soffan och klagat på att jag inte har något att göra och frågat när gossen kommer hem
*Varit en sväng om på affären och köpt lite måste saker och lite annat mindre "måste" saker
*Hälsat på hos Sandra och Kalle
*Gossen kom hem och vi mös på som tusan innan jag gjorde middag bestående av pastahjul... Mmm jag vet inte så bra middag men ungen hade vägrat äta nå hos farmor och farfar så vad gör man inte för att han ska få mat i magen??
*Sen har vi bara myst på och busat tills det var dax för lilleman att sova..

Nu sitter jag här i min ensamhet och funderar på om jag ska gå och lägga mig i sängen och läsa och invänta JB så man är utvilad imorron..? Planerna för morgondagen ser ut som så att vi ska åka en sväng om till Haparanda och se om vi hittar nå regnkläder och stövlar till gossen så han kan vara ute och leka nu när snön smälter utan att bli blöt :)


Lillhjärtat förra våren :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0